27 maj 2020

Nu har den kommit & 1,5 dag kvar



Visst är det snyggt!

Passar utmärkt mellan våra fåtöljer vid brasan.


Gjort av massiv kork och är väldigt tungt



Va? Vad säger ni nu :0) 
Visst är det snyggt bord? 
Vi är så där löjligt glada. Tänk att det ens fanns ett sådant bord. Av en ren händelse så läste jag Charlotte Perrellis blogg och dom har gjort en vinkällare (vill haaaa, men har ingen källare haha)  och där på en bild hittade jag en pall..... Det är gjort av massiv kork - så tung och fräck!

Sökte direkt och hittade en cool hemsida Wine&Barrels 

Här kan man ju hitta allt möjligt som har med vin och bubbel att göra. Maj gadd!!
Nu sitter vi då med en vattenspruta i närheten för att säkerställa att katterna inte kommer att använda det som en klösbräda.. 


Nu har jag 1,5 dag kvar att jobba på AK. 
Känns konstigt. Det är nästan helt tomt vid min arbetsplats. Jag har inte så mycket att göra heller, utan är mest som stöd dessa dagar. 


Mamma
I eftermiddag ska jag köra till mamma och fika, hämta räkningar, handla och kolla läget. Jag ska, i ett annat inlägg, när jag orkar skriva om min mamma och hennes Lewybody-demens och hur släkt och vänner (inte alla vänner tackolov!) tar avstånd och inte förstår varför inte mamma ringer som hon brukar. Det konstiga är att ingen frågar mig... 

Det är ett annat kapitel. Ett jobbigt sådant. Förklarar mer en annan dag.


Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...