29 maj 2020

Mellan jobb





Igår gick jag ut genom dörren...
.... för sista gången från min arbetsplats sedan 30 år tillbaka. 
Jag har nu slutat där och är mittemellan jobb. Jag är egentligen just nu arbetslös... 

Den 10 juni börjar jag på mitt nya och det längtar jag efter.

Däremellan ska jag först ha en student. Sen... då börjar ett nytt kapitel.

Idag har jag tränat, jag har gjort räkningar, sorterat papper, ringt mamma, fixat en massa och nu ska jag äta lunch. Efter lunchen ska jag ta mig en rask promenad i det fantastiska vädret och därefter en kaffe i solen i min trädgård. 

Om andan faller på, så ska jag rensa ogräs mellan plattor... Fast det är inte så kul, men det blir fint efteråt.

Ha en skön fredag!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...