12 maj 2020

Livet

Bilden kan innehålla: dryck, utomhus och vatten

Tiden bara springer iväg känns det som.


Denna våren är ju inte som andra vårar.
Jag älskar dock våren fortfarande, vilket gör att det är lättare att leva just nu.

Många punkter gör det smått panikartat.

Covid-19
Födelsedag
Student som var stressig att planera innan och som nu är ännu svårare.
Avsluta anställning
Mamma
Byta jobb
Skolavslutningar
Hemmet
20-årig bröllopsdag


Ja, men vi tar allt på samma gång :o)
Tur man måste semestra hemma, för jag hade inte orkat åka iväg...

Ta hand om dig!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...