22 maj 2020

Den ultimata pallen/bordet


Maj gadd så god. Bild från igår när min vän Mausi var
hos mig och käkade lunch.. och drack bubbel. Mitt på ljusa dagen..
Härligt!

Ni som känner mig
........vet att jag älskar bubbel. Det kan vara Prosecco, Cava, Champagne - ja alla sorter som bubblar. Det är helt enkelt livets vatten!

Jag har hittat den ultimata pallen/bordet till oss.
Jag har den perfekta platsen. Jag tror jag vill ha den som är platt så att man kan använda den som ett avställningsbord.

Alltså!
Jag måste beställa nuuuuuuuu.

Ha det gott!
Kram Eva


Va, vad säger ni nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...