14 maj 2020

Avsluta en anställning

Bilden kan innehålla: katt
Katten Rambo

Efter 30 år på samma ställe, så har jag nu tagit steget rakt ut för ett stup...
Dessutom så gör jag det precis innan Coronapandemin är ett faktum... Jo, men tack..liksom..

Bra planerat.. inte.. Eller jo, det är det nog ändå när jag tänker efter.

Det var meningen helt enkelt. Det var dags. I hela kroppen känner jag att det är rätt. Det är som en pirrande känsla när jag tänker på det.

Men gud, vad har jag gjort?
Är nästa tanke..

Men jag slår bort den. För jag är stolt. Jag är nöjd. Jag mår skitbra. Jag är lite rädd. Jag är nyfiken. Jag ser väldigt mycket fram emot min nya anställning.

Alltså har jag gjort rätt.

Det är inom samma bransch och där känner jag mig säker. Jag kan! Jag har dock mycket kvar att lära mig, och det är just det som är så himla spännande.
Tänk att få en massa nya kollegor! Kommer sakna mina gamla oerhört. Vissa har jag jobbat med i just 30 år.. Dom är nästan som familjemedlemmar. Men vi kommer hålla kontakten ändå.

Men att avsluta en anställning med kunder man har haft läänge och goda samarbeten man haft läänge är svårt. Det tar på mig känner jag.

Nu har jag exakt två veckor kvar.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...