8 november 2019

Klia huvud



Skönt att bli kliad :o)


Fredag idag och helt oplanerat har jag jobbat hemifrån idag också.
Förmiddagen var planerad så men inte eftermiddagen. 
Dock gjorde omständigheter att jag stannade kvar i denna stol.

Här har jag det bra. Jag jobbar himla bra hemifrån.
 
Effektiv som få!

Men, det är snart slut på arbetsdagen och jag tar en kopp kaffe och summerar och planerar för nästa vecka. En händelserik vecka. Händelserik bra eller händelserik tråkig/dålig?

Både och... Ska iväg på en del undersökningar med min fina mamma.
Förhoppningsvis får vi lite svar. 

Först, kära ni, är det fredag kväll och helg - whop whop!

Det blir ett glas bubbel ikväll minsann. Sedan en god köttbit och rött till det.
Därefter ryggläge i soffan och troligtvis somnar jag mitt i något bra på TV.
En typisk fredag.

I morgon kommer min kära vän med familj vars förälder tyvärr gick bort igår (R.I.P)
Vi ska omhulda dom på bästa sätt med mycket värme, kärlek, tårar, skratt och kramar.

Ha en skön kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...