6 november 2019

Gott, blandat & världens godaste bubbel

Bästa produkterna!
 Idag käkade jag lunch med min vän Jenny.

Samtidigt fick jag mina produkter jag köpt av henne från MaryKay.
Hur mysigt som helst. Dels att käka lunch och dels att jag nu bara vill hem och sminka av mig och njuta av allt nytt och fint.



I måndags började jag min träningsvecka med ett friskt och jobbigt Bodystep-pass. Alltid lika kul och alltid lika förbaskat jobbigt och svettigt. Så skönt efteråt!!

Den där duschen sedan är den bästa av duschar!




I helgen hade vi besök av goaste vänner.
Gjorde små munsbitar av coctailtomater, tryffelsalami, färsk basilika & minmozarella.
Droppade lite Balsamico Fikon och flingsalt över.

Gott! 

Dagen till ära drack vi Crémant d´Alsace Prestige Muré.
Världens, enligt mig, godaste bubbel!!


Ha en skön onsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...