16 oktober 2019

Ved

I helgen staplade vi ved!

Två fack har vi byggt upp (sedan innan) och som vi fyllde upp med ved.
Resten ligger kvar i sina säckar till höger om stapeln. 
Vi börjar alltid plocka från säckarna, för det är så fint med
den staplade veden. Det blir liksom en inredningsdetalj i carporten.

Om man nu vill ha inredning i sin carport.
Och det vill så klart jag ha :o)


Ser ni vad jag ringat in?
Självklart ett glas bubbel. Det måste man ha när man staplar ved.
Det är sedan gammalt :o)



Nu är det ny vecka och det är förändringarnas tid.
Både privat och på jobbet. Ibland bra ibland dåligt.

Oavsett så tär det på krafterna och jag känner mig ganska urlakad just nu.
Hade önskat lite lugn och ro och tid för återhämtning. Måste lära mig
att återhämta mig själv ibland, annars är nog risken att jag brakar samman.

En sak som är bra att göra är att träna.
Det gör jag som tur är. Känner inte alltid för det, men tvingar mig till det.
Mår så bra efteråt att det är värt allt. 

I måndags blev det ett härligt Bodystep pass och igår kväll blev det en rask promenad.
Vi får se vad jag kan få till för träning idag.

Kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...