4 oktober 2019

Massage


Hej du som läser!

Idag är det fredag - whop whop!

Ikväll ska jag och tre tjejer bubbla och äta god middag och babbla.
Jag känner bara en av tjejerna... Så det blir två nya bekantskaper ikväll.
Väldigt spännande!

På bilden ser ni vår massagemaskin. Den köpte vi i somras. Den är guld värd.
Den har två "händer" som masserar åt alla håll och kanter och med Infravärme.

Igår kväll behövdes det kan man väl säga efter bodypump-passet.
Det var så kul med en ny release så jag tog i lite extra och det kommer jag att
få "lida" för idag. Gör inget - det gör skönt-ont det också.

Så igår efter träning och middag, så tog jag en het dusch och avslutade
med lite massage i ryggslutet, vid skulderbladen och i nacken.
Jösses så skönt! 

Sov som en prinsessa i natt.
Önskar dig en härlig fredag!
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...