25 oktober 2019

MaryKay


Jag har varit på Facial med MaryKay

Ni som känt mig länge, vet att jag under 90-talet sålde Mary Kay-produkter.
Jag gillade det skarpt, men när barnen kom ville jag hellre jobba på mitt vanliga arbete och när jag väl var ledig ville jag så klart vara med min familj. Så jag släppte det.

Men det var fantastiskt kul & fantastiska produkter!

Nu har min barndomsvän börjat med MaryKay - så himla roligt!
Så en kväll i denna veckan var jag hemma hos henne i hennes fina studio och provade en massa nya och för all del gamla produkter (inte utgångna utan som fanns förr också....ha ha ha) och fastnade igen för denna serie. En serie anpassad för mig. Så det blev en beställning minsann.

Nu längtar jag tills den kommer :o) - blir lite julafton över det.

Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...