3 oktober 2019

Ingefära

Ingefärashot

Kan vara en himla bra uppfinning. I alla fall tar vi oss en sup
varje morgon. Man försöker ju allt för att inte åka på några 
förkylningar eller andra hemskheter.

Om det hjälper vet jag inte, men tron kan flytta berg :o)

Idag är det torsdag minsann. Ikväll är det Bodypump-träning på schemat.
Ny release här också (ny bodystep i måndags) så det ska bli kul.

Även om jag vet att det gör ont i kroppen i morgon. Skönt-ont!

Det kommer jag att råda bot på i morgon genom att dricka en massa gott
bubbel och äta god mat!


För övrigt jobbar jag hemifrån idag och får gjort en himla massa.
Det passade bra, för Wille är hemma från skolan idag.
Så får han lite sällskap när han nu känner sig dålig.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...