16 september 2019

Lite bilder


Bilden kan innehålla: 2 personer, inklusive Eva Angel, personer som ler, närbild
Staffan och jag gör många powerwalks tillsammans i veckan.
Men, framför allt på lördag och söndag morgon tar vi en rejäl tur.

Mysigt och bra träning och väldigt bra för planering :o)

Bilden kan innehålla: katt
Världens finaste Katten Rambo

Bilden kan innehålla: tabell och inomhus
Spabadet är invig och vi använder det mycket!!

Bilden kan innehålla: en eller flera personer, inomhus och vatten
Jag & Wille







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...