7 januari 2019

Tillbaka...


God fortsättning på 2019!

Nu är jag åter i vardagen med arbete mm. Ganska skönt ändå.
I dagens läge får man vara glad för att man har ett arbete faktiskt.

Men, självklart har jag haft underbara lediga dagar!

Älskar att strosa runt i pyjamas och raggsockar.
Älskar att sträck-se serier på Netflix. Denna julen har vi snöat in på "Under the dome".
Har ni sett den? Vi är inne på sista säsongen nu. Säsong 3.
Älskar att sortera och rensa och fixa. Det har vi också gjort.
Älskar att umgås med vänner & familj, precis som varje jul.
Älskar att äta för mycket.. (fram tills jag väger mig)
Älskar att träna mycket
Älskar att bara vara...


Här kommer vår nyårsdukning!

Bilden kan innehålla: tabell och inomhus
Min dukning, men platsen är hos T&R
 Bilden kan innehålla: personer som sitter, tabell, dryck och inomhus

 Bilden kan innehålla: tabell och inomhus

Bilden kan innehålla: en eller flera personer och inomhus

Bilden kan innehålla: personer som sitter, tabell och inomhus


Bilden kan innehålla: en eller flera personer, julgran och inomhus
Hela gänget hemma hos T&R
Bilden kan innehålla: Jon Billebjer och Eva Angel, personer som ler, personer som står och inomhus
Gott Nytt År från mig och Staffan!

Bilden kan innehålla: 3 personer, inklusive Eva Angel, personer som sitter, tabell, inomhus och mat
Kära vänner Tessan & Mausi (jag i mitten)

Nä, snart är det dags för första årets träningspass på mitt gym.
Ikväll blir det BodyBalance. Härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...