23 oktober 2018

Eos



Vi är med lite nytt..


I helgen shoppade vi lite.
Vi begravde 80-talets lampa och köpte oss en ny från 2018-talet :)...
En Eos-lampa. Skitdyr, men skitsnygg - tycker vi. Vi köpte även en ny puff. Jag är besatt av puffar "fniss". Det är den gråa vid bordet som är ny.

Dessutom har vi köpt nya ljusstakar (på bordet) samt ljus på batteri så att vi inte eldar upp katterna... Det är snabbt och lätt hänt att katterna hoppar upp på vårt soffbord, så att ha äkta stearinljus just där går inte. Tänk om katterna tar fyr och springer runt i hela huset..
Katterna lider och även vi då hela huset kan brinna upp...

Så därför har vi införskaffat oss stearinljus på batteri. Klappar oss själva på axeln.


Ha en härlig tisdag, håll i hatten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...