22 oktober 2018

Utflykt med mamma



Söndagsutflykt
Igår var jag och mamma på utflykt. Vi startade vid 10 och styrde då kosan till Höör.
I Höörs kyrka är jag döpt, så vi besökte denna fina kyrka och tände ett ljus för alla våra änglar.
Tittade lite på omgivningen och blev förundrade över att vi inte hittade kyrkogården... Körde en sväng, men nope - ingen kyrkogård. Hrm...får googla detta.

Efter kyrkan körde vi till Stiftsgården Åkersberg där mamma har gått i skola. Tog några varv där också och pratade minnen innan mammas kusin Jan-Axel kom och bjöd oss på god lunch. Men Jan körde vi sedan till "lantstället" i Maglasäte och sedan hem till honom. Jan bor i mammas farmors gamla hus, där vi spenderade några högtider. Ja, jag kommer inte ihåg...hahahaha. Vet att jag varit där en gång, men mindes inte huset som så litet...

Det var en mysig dag ihop med mamma!

❤️❤️

För övrigt så är både Staffan & Maja sjuka :(. Tradet. Hoppas inte jag blir smittad.


Ha en skön måndagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...