5 oktober 2018

Mycket kaffe

Kaffe...

I morse var det tungt att gå upp..
Det var ett hårt Bodypump-pass i går (men skitkul!!) och det värkte i hela kroppen när jag slog upp ögonen... Redan innan jag rörde på mig.

Stapplande kom jag ner från trappan och fick en kopp kaffe i handen av Staffan. Efter påfyllning med mer kaffe, satte jag mig på golvet på min yogamatta och körde igenom kroppen rejält med stretch. Jösses, hade jag inte gjort det hade jag inte fungerat idag.

Stretch är viktigt. Nästan lika viktigt som det är med träning varje dag.

Fredagsmys
Ikväll blir det fredagsmys med god mat (idag grillar vi) och gott sällskap av mamma. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken i soffan också, så att jag är trevligt sällskap.

Fast jag kan inget lova..hahaha.

Dessutom ska vi säkert hämta hem Maja i natt efter en fest. Blääää. Men, hellre det än att hon ska åka svart-taxi eller liknande. Nä fy. Bättre att få hem tösen så att man kan sova ordentligt. Vi föräldrar brukar turas om och det känns som vår tur i natt.

Önskar dig en härlig fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...