29 oktober 2018

Välbehövligt. Varmt. Viktigt.

Helgen i bild.

Intensiv fast avkopplande helg är slut.
Det är måndag igen och en ny orörd vecka ligger framför oss. En vecka där barnen har höstlov, jag jobbar lite hemifrån vissa dagar och veckan fylls med aktivitet.

I helgen var vi med om lite av varje. Staffan träffade Mange och var på hockey, jag var med Wille på barngalan och med Maja i stallet. Vi sorterade vårt förråd under trappen, vi plockade undan sommarskor och jackor och förberedde oss för den kommande vintern. 

Jag undrar bara... Var har jag lagt alla mina halsdukar?
Kan icke hitta just "den" påsen. Har letat på alla tänkbara och otänkbara ställe, men den finns inte.... Min förhoppning var att jag skulle vakna på natten och komma på det. Men, det gjorde jag aldrig tyvärr. 
Så om du har lite onaturliga förmågor, kommentera och tala om var jag ska leta!

❤️ 

Vi hade även tid för avkoppling framför brasan. Jag frossade i tidningar om julen i affären och kom hem med 5 styck... Så nu har jag att bita i. Tittade i en tidning i går och blev sjukt inspirerad.
Vill fixa och dona direkt, men orken fanns inte hahahaha. Jag laddade istället om och stack iväg på ett träningspass. 

Välbehövligt. Varmt. Viktigt. 

❤️

Helgen avslutades med en god middag, varm och skön dusch och ett avsnitt av serien vi ser just nu. The Crown.

Ha en härlig måndag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...