3 oktober 2018

Blåsigt värre

Förlåt en suddig bild


🐈
Amen, måste det blåsa så himla mycket när jag ska gå och lägga mig?

Igår var jag på ett sent träningspass (hann efter stallet) och när jag väl kom till ro för att sova, så kan jag inte somna pga blåsten...
Tre gånger tror jag att jag gick ner för att kontrollera att saker inte åkt iväg. Innan jag la mig så var jag barfota (?) ute och förankrade mina gardiner, plädar, dynboxar mm. 

Känner att det nog är dags att "hösta" på baksidan och på vår terrass. Vill inte egentligen, men det är nog dags... fasiken också - då är alltså sommaren över?!

När jag väl tassade upp för trappan till sovrummet så var min säng upptagen.
Där låg en varm och go katt. Han hade i alla fall värmt upp min sida ordentligt och makade lite på sig när jag kom så att vi kunde ligga och mysa tillsammans ett tag.


Sen var jag nog för stökig, för han flyttade ner till fotändan istället..hehehe.

Idag vaknade jag brutalt trött och med träningsvärk. Ja, ja - bara att ta tag i dagen. 



Ha det gott!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...