11 september 2018

MM = Morgonkaffe & Morgonstretch

Morgonkaffe & Morgonstretch

❤️
Klok?
Jaha.. Blev man något klokare av valet?
Nä, inte mycket. Ännu vet man inget. Förhoppningsvis blir vi klokare om någon vecka eller två.

Jag är i alla fall nöjd med resultatet där jag bor. Här bor det, enligt mig, kloka människor. Människor som röstar med hjärta och hjärna. Skönt faktiskt.

❤️

Hemmatisdag

Det är tisdag och jag jobbar hemifrån. Först trodde jag inte det skulle fungera för vårt skit-wi-fi slutade fungera igår kväll igen. Men, i morse fungerade det och det var skönt.
Det är tråkväder med regn och rusk och det passar bra att sitta och kura för sig själv på kontoret hemma.

Dessutom passar det utmärkt med tanke på att Wille har studiedag idag.
Stallet är flyttat till i morgon - så jag ska ta och träna ett pass ikväll istället.

🙏🏼

Nu är det dags för påfyllning av kaffe och sedan ska luren gå varm!

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...