7 september 2018

Ruby Frizz - gott?



Var på Systemet på lunchen och hämtade ut min beställning.
Tre flaskor bubbel - Ruby Frizz.
Vi är ju så himla glada i det röda vinet Ruby Zin - det är vårt husvin faktiskt. Om vi inte måste köpa något annat, så köper vi det vinet.
Alltid ett säkert kort. Mycket gott och passar till allt.

Därför är vi nu väldigt nyfikna på hur deras bubbel smakar.

En står på kylning nu, så vi får se senare :).
Se vilken cool kork - men möjlighet till återslutning. En liten detalj som gör mig så himla glad :)


Trevlig fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...