6 september 2018

Morgonbestyr

Från i morse...


Tja..igår när jag körde hem upptäckte jag denna lilla skruv i mitt däck.. Körde raka vägen till "däcknisse", men han hade gått tidigare... Så jag fick köra dit i morse igen. Som tur var hade det inte gått något hål, skruven var bara liten utan spets, så det gick att ta bort utan åverkan.

Puh! Aldrig kul med utgifter... Glad också att den inte landade på det tunnare partiet och gjorde så att jag fick punka mitt på motorvägen.

Ibland har man tur :)

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...