5 september 2018

Fina :)

Fina Maja på fina Riverton



Vilken härlig dag det var igår.

Fint väder och vindstilla. Jätteskönt! Maja red först ut en sväng och kom sedan tillbaka och körde ett pass i paddocken. 


Det är ett stiligt ekipage!
Passar så bra ihop.


Men fy farao så mycket flugor det är ute nu vid den här årstiden. Har alla vaknat till liv efter den heta sommaren? Bläääääääää

Jag fick det ärofyllda uppdraget att mocka hage... Ja, ändå lite roligare än att mocka box som det blir till vintern. När det är så fint väder är det väldigt rogivande att gå och pyssla i stallet och i hagen. Alla katter och hästar kommer och hälsar, det är så mysigt så.

Avslutade med att duscha Riverton. 
Han avslutade med att rulla sig i hagen....man tackar... han var i alla fall ren och fin innan...hehehe.

Trevlig onsdagkväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...