8 september 2018

Eftermiddag/Kväll



Mys
En liten bild på vår terrass först på eftermiddagen och sedan i kvällsljuset.
Åh, vad vi är glada för vår terrass - märks det :)?

Igår satt vi ute och åt middag och pratade alla fyra. Så mysigt.
Vi satt en bra stund faktiskt och njöt av kvällen.

Sen, gick vi in och sov soffa :) - En normal fredag med andra ord!

EL
Idag börjar dagen med att svärfar Kent är här och fixar med elen på ovanvåningen.
Det ska bli skönt att slippa alla förlängningssladdar överallt.

När elen väl är färdiginstallerad, så kan vi slutföra renoveringen med dörr till Willes rum, spegel upp, lister överallt, draperi in till garderoben (oj, jag har glömt visa hur fint vi fått - kommer i ett annat inlägg) och annat lull-lull som ni vet..

Spontan
Jag är inte jättespontan.. Ibland glimrar jag till dock. Som ikväll. Blev igår inbjuden till en tjejmiddag till tjejer jag inte känner.. Jo, jag känner Jenny som bjuder med mig. Men inga andra vad jag vet. Tre tjejer som tar med sig vars en gäst. Kan bli spännande! 

Ser fram emot kvällen!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...