3 september 2018

đŸ„‚

Helgmys! Terese & jag
Roger & Staffan


SkÄl & vÀlkomna!


Fick ett fint halsband av Staffan ❤️


Innan helgmys var vi och fikade, jag och mina pÄgar!

Helgens aktiviteter
I fredags hade vi "vanligt" fredagsmys med grill och gott. Mamma kom ut och fredagsmysade med oss :).
I lördags packade vi sedan bilen och körde till Terese & Roger och hade 24timmars trÀff :).
Det blev mycket bubbel, babbel, god mat, film, övernattning och avslutade med frukost. Lika hÀrligt och kul och mysigt som det brukar.

Jag kan verkligen rekommendera 24timmars trÀff om man har möjlighet. Det blir mycket mer avslappnande tillvaro. Ingen stress med mat, ingen stress att hinna prata om allt - man hinner sÄ mycket mer.

Den enda nackdelen jag kan hitta Àr att man inte sover i sin egen sÀng... Det kan göra att nattsömnen kanske inte alltid blir den bÀsta. Fast det Àr mest jag som har problem hehehehe..

Ny vecka, nya möjligheter!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det Àr jÀtteroligt att lÀsa!
Kom gÀrna förbi fler gÄnger och passa pÄ att skriva en liten kommentar dÄ ocksÄ :).

Varma kramar frÄn Eva

BĂ€sta dagen

  Idag Ă€r bĂ€sta dagen pĂ„ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕SjĂ€lv kĂ€nner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gĂ€ller alla a...