18 juli 2018

Träning, naglar & kräkningar

Lite vila inför 60 minuters BodyBalance.
Ett fantastisk skönt träningspass. Både tungt och avslappnande.
Har du aldrig provat - gör det! Det är absolut värt det & en härlig upplevelse.
Många tror det är endast avslappning, men ack nej - det är ett pass för muskler
och stretchning så man blir helt andfådd.
Härligt!
️🙏🏼
2 omgångar har jag haft färgade naglar. Men nu är jag tillbaka till mina
vanliga franska. Ser renare och snyggare ut på mina händer.
Jättefint på andra med starka färger men det passar inte mig tycker jag.

❤️
Wille sjuk
Igår tog vi oss ett kvällsdopp på utomhusbadet vi har här i kommunen. Jätteskönt! Wille fick träningslust, så efter diverse hopp på trampolin mm så simmade han 500 meter den "lille" grabben. Jättebra jobbat!

Senare på kvällen fick Wille någon maginfektion som ännu inte gått över. Stackaren!
Hemsk magknip och kräkningar. Inget skoj. Natten var utan sömn.... Jobbar som tur är hemifrån idag, så jag behöver inte göra mig snygg :)
Men den lille han fortsätter kräkas.. Lite feber har han ibland också.

Känns inte som att man vill åka in akut, för det är ju hemskt att behöva sitta där i flera timmar utan någon åtgärd. Det vet man ju, detta är inte livshotande.
Om det nu inte är Blindtarmen vill säga. Det oroar jag mig alltid för...

Ska pussa på honom lite nu.
Kram
❤️🙏🏼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...