6 mars 2018

Helgen, tapet och bygget

Var på helgmys hos våra fiina vänner Tessan & Roger i helgen.
Där fick jag en liten...avec till kaffet...


Min morgonrutin håller i sig.
Varje morgon 10-15 minuters yoga/stretch.
Härligt!


Så här ser Willes tapet ut som han ska ha vid sängen.
Cool va?!
Idag är det tisdag och kvällens aktiviteter är träning. Själv ska jag träna dubbelpass
och så ska Wille träna Taekwondo.
Staffan klarade av sig träningspass i morse, så han är klar..

Bygget på ovanvåningen
Allt gips är uppe. Bygge av väggar är klart.
Igår satte vi remsor på gipsen och spacklade.
Nästa steg är att slipa det vi spacklat.

Men, det blir inte idag - kanske på onsdag :)


Ha en skön tisdag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...