1 mars 2018

Barnens studiedag

Kul i snö :) ☀️


I backen
På lunchen idag, körde jag och Wille ❤️ till lite större backar här i kommunen. Där blev det åka av :). Det var ju strålande solsken ☀️ och vitt och fint och snabba backar.

Skönt att kunna utnyttja snön lite så här på studiedagen, med tanke på att sportlovet hade barmark.. Förhoppningsvis var det inte sista gången vi åkte pulka denna mars månad. Vi hoppas på mer snö i helgen så att vi kan åka ännu mera.

Sen räcker det... ;)

Ikväll ska jag träna. Undrar hur mkt kondition jag har tappat på dessa veckor. Kanske inte ens orkar halva passet. Äsch, bättre halva än inget!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...