28 februari 2018

Lite snö...

Det blev raggsockorna på vid brasan!


Från mitt fönster i förmiddags.
Vitt och fint och soligt.
Nu 7 timmar senare, snöar det fortfarande...
Hemma
Jag tillhör den skaran "låt bilen stå om du absolut inte måste ut och köra".
Jag kan jobba lika bra hemifrån faktiskt, så jag har gjort det idag.

Ett typexempel på när det är bra att just kunna jobba hemifrån. Bättre att sjukvårdare och andra yrken som krävs får åka till jobbet i lugn och ro. Det är ändå en massa dårar ute och kör....

Just nu har vi lite kaosväder faktiskt. Det är sjukt mycket snö igen. På bilden ovan har det bara kommit lite.

Wille älskar det och har åkt pulka flera gånger idag. Dessutom har barnen tackolov studiedag i morgon, så då blir det mer åka av!

Träna
Nu ska jag strax packa ihop jobbet och byta om till träningskläder. Har inte tränat på nästan två veckor pga sjukdom. Idag ska jag masa mig ner till gymmet och i alla fall ställa mig på löpbandet och promenera en lång stund. Måste få igång mig själv igen.


Ha en skön kväll och bli inte insnöad!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...