15 januari 2018

Vatten, bara vanligt vatten


Får du inte i dig tillräckligt med vätska om dagarna? 

I mitt tränings- & matschema är det konstaterat att jag ska dricka minst 1,8 liter vatten varje dag. Tränar jag, måste jag så klart fylla på det jag svettats ut (jag svettas mycket). Jag är dålig på detta... 

Vanligt vatten är inte alltid det man är sugen på, men då tar jag kolsyrat vatten (eget, inte köpt) och häller i lite Fun Light-saft. Jag lite mer än färgar vattnet, det måste ju smaka något... 😄. 

Det gör faktiskt att jag dricker mer och får därför i mig vad jag behöver.. Bra dagar alltså 😉, inte varje dag med andra ord.. Fasiken, jag måste bli bättre på detta..

Att man kissar hiskeligt ofta i början får man vänja sig vid. Det går över. Kroppen tackar dig.

Nu ska jag sova, godnatt ❤️
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...