11 januari 2018

Mamma-Wille-dag

En dag på Slottet bland annat.


Jullovskul
Under jullovet så åkte jag och Wille in till Malmö en dag för att gå på Malmö Museum. Vi har varit där innan, men det kommer inte Wille ihåg direkt. Så klart, han var nog ganska så ung (även om han fortfarande är ung) och var inte intresserad av samma saker då som nu.

Spännande!

Vi började bland gamla bilar, brandbilar, motorcyklar och flygplan. Fräckt när man får provsitta :o).
Därefter gick vi in i Ubåten och förundrades över hur man kan jobba på så liten yta, så många människor. Otroligt spännande!

Vi avslutade sedan med Kanontornet och Kungasalarna. Vi frågade i receptionen när dom har visning av Fängelsehålorna och det hade dom haft i jul.... fasiken också... Men, det kommer igen. Man ska bara ha koll på hemsidan. Mmmm, där är man ju varje dag...inte...

Vi ger inte upp, vi ska ner i fängelsehålorna en dag!

Ja, jag lurades lite - vi avslutade givetvis med en fika...
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...