10 januari 2018

Åter i vanlig rutin

Jag är en dålig fotograf..
Dom nya gardinerna är ljusgrå och snygga....
det syns inte så bra här.
..


Åter i vanlig rutin
Jag är nu åter i drift..som man kan säga. Idag är min första arbetsdag efter ledigheten. Igår började Maja skolan och idag började Wille. Så ikväll somnar jag väl som vanligt i soffan :o).

Dessutom har jag kommit igång med träningen igen och det känns verkligen i hela kroppen. Dels att jag har träningsvärk...och dels för att jag mår såååå mycket bättre av att träna. Härligt!

Gardiner
När jag tog ner mina röda fina julgardiner så blev det så kalt och kallt. Jag var inte alls sugen på att sätta upp vita skira gardiner... Så det blev en tur till Mios rea. Därför kom jag till beslutet att sätta upp ljusgråa istället. Bilden är inte speciellt rättvis, för det är faktiskt snyggt. I verkligheten alltså..hahaha.. Dessutom är jag lite glad över min uppläggning, för jag har tummen mitt i handen när det gäller till att sy.. Men, efter några timmar (?) så blev det bra. Nästa gång jag ska göra det så vet jag exakt hur, så då går det nog fortare.

Som sagt, idag är det vila som gäller - så jag kör direkt hem och kopplar av när arbetsdagen är slut.

Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...