29 december 2017

Staffans födelsedag


Min fina man fyllde år igår. Stort GRATTIS igen!
Tänk att det redan gått 1 år sedan den stora födelsedagsfesten! Inte klokt.
Mycket har hänt, mycket skoj - men tyvärr även tråkigheter. Så som det
brukar vara om åren.. Men, vi ska fokusera på det roliga!

Igår sjöng vi för pappa Staffan på morgonkvisten och hade
paketöppning. Under dagen var vi hemma som vanligt.
Jag jobbade hemifrån och Staffan och barnen var hemma och
njöt av sin ledighet.

På kvällen körde vi till Malmö och gick på Mando och käkade.
Vårt absoluta favoritställe. Vill man vara säker på att äta god mat så ska
man köra dit. Så därför gjorde vi det!

Efter middagen gick vi en snabb promenad på Södergatan och
upp till Gustav Adolfs Torg och kollade in träden och alla fina ljus.

Frösna..och mätta körde vi hem och hade myskväll.


Ha en skön fredag!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...