27 december 2017

Julen i bilder

Så här såg min juldukning ut i år.
Grått och rött.
Gran med många paket.
Stjärnan hamnade på sned... hahahaha



20 personer var vi på Julafton.
Ett härligt gäng!

Juldagen hade vi mys med vänner


Annandag jul, hade vi ännu mera mys med vänner.

Idag är det onsdag den 27 december och jag jobbar.
Tre dagar har jag att arbeta på. Idag är jag inne på kontoret
men i morgon kommer jag att jobba hemifrån.

I morgon fyller min Staffan år, och det ska vi fira med
mysfrukost, skönsång (?), paket och på kvällen går vi ut och käkar
lite bara familjen.
Då är det ganska skönt att vara på hemmakontoret, så slipper
jag väcka honom och barnen klockan 06.00.... Inte så
populärt...

Önskar dig sköna dagar!

Kram Eva
   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...