22 december 2017

Barnarbete

Idag har jag hjälp av min fina Wille.


Andra dagen på jullovet & Wille fick gå upp i ottan och följa med sin mamma till jobbet. Han ville nog hellre ha varit hemma och slappat, men mamman tyckte det var för länge som han skulle vara själv och inget hade han planerat med någon kompis heller... Alltså, då får man jobba!

Fast, jag tror inte han vantrivs :) Här finns fullt med varm choklad och gulliga arbetskamrater som sysselsätter honom.

Strax ska vi äta "jullunch" på jobbet. Det blir dock inte julmat utan något annat smarrigt - ser jag fram emot!

Vi hörs snart igen!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...