16 maj 2017

Konfirmation | Volvo | Gardiner..igen..



VIVAN Gardiner, 1 par IKEA Gardinerna släpper igenom dagsljus men hindrar insyn, perfekt för en lager-på-lager lösning till ditt fönster.
Inköpta och klara att använda!
Gardiner
Denna typen blev det :o). Inköpta och ligger nu och väntar. Väntar då på att vi ju ska måla om först, och köpa nya hyllor. Det kommer. Men inte just nu... Lite annat måste gå före. Men, snart säkert! 

Volvo
För tre år sedan leasade vi en Volvo. Idag lämnade vi tillbaka den. 3 år har redan gått. Inte klokt. Vi har varit supernöjda med leasing och därför har vi ju nu en ny bil. Denna period ville vi prova Peugeot2008 och det känns bra!
Ja det blev en självrisk att betala när vi lämnade in Volvon och den sluttestades. Men, i det stora hela är det ingen större kostnad. Vi har ju en helt ny bil att köra omkring i!

Konfirmation
I lördags var vi på kusin Cajsas konfirmation. Jättefint och kärt och det var en härlig dag med sol och värme.

Eva Angels foto.
Cajsa & hästen.
Konfirmation med hästtema. 

Eva Angels foto.
Mina pågar!


Eva Angels foto.
Jag & min fina make

Majas övningskörning
Det går jättebra för Maja. Vi kör ett par tre gånger i veckan och det går verkligen framåt. Bäst att passa på när tillfälle ges och det är ju kanonbra att börja när det är fint väder, torrt och halkfritt!

Eva Angels foto.
Hon passar där bakom ratten!


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...