10 juni 2016

Skolavslutning


Slutar 3:an idag :)


Dagen D har nu kommit. Vi har varit på skolan, i klassrummet, i matsalen, tillbaka i klassrummet igen och nu är vi åter hemma. Det har varit presentationer, sommarminnen, fika, mycket sång och dans, måånga kramar och "Den blomstertid nu kommer"

Visst är det härligt med sommarlov!?

Maja sms:ade en bild på betygen och vi är sååå nöjda :) - hurra! Bra jobbat hjärtat!

Nu fortsätter jag med att jobba hemifrån och Wille är ledig och gör precis vad han vill. På lunchen sticker vi till McDonalds och käkar och så handlar vi en present till kalaset Wille ska på i morgon.

Tre snabba:
1. Det är fredag idag :) -hurra!! Bubbel & mys!
2. I morgon ska jag "bygga naglar" - det var några år sedan.
3. Älskar sommar!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...