18 februari 2015

Privatlektion, nästan..



Nästan som privatlektion.
Igår var det bara Maja och Maya som var på ridningen. Nästan som jag trodde :). Så det blev en privatlektion för Carina. Tävling på söndag och tjejerna fick därför en rejäl träning i banhoppning. Tjejerna ska försöka vara med på alla klubbens tävlingar nu för att öva. Det spelar ingen roll hur det går, huvudsaken är att dom får in en rutin. Min Maja har alltid så höga krav på sig själv, men vi var ju i Flyinge i höstas/vintras och kollade hopptävlingarna där och då missar ju även "höjdarna" - så man behöver inte vara bäst i allt - bara man försöker! Min önskan är att hon kommer runt banan - om hon sedan river eller vägrar spelar ingen roll.

Men, säg det till en tonåring.... ;).
Ska i alla fall bli kul på söndag med tävling. Filmen som jag laddat upp är på sista hindret som min Maja hoppar - 1 meter. Tävlar gör hon på 90 cm.

Jag kom iväg.
Jodå, jag kom iväg på lunchen och tränade. Riktigt skönt var det också. Det var i princip bara jag i cirkeln och det är lyx. Känner i musklerna att jag körde ett ganska hårt pass också (när jag nu ändå var där...)

Vi är utslängda...
Jaha, vi har blivit "utslängda" på fredag.. Maja ska ha tjejträff för att hon fyller år på måndag. Tur vi har kära vänner som man kan "våldgästa" och köpa med sig pizza till så att vi har någonstans att vara.

Whohooooo, det är härligt med träningsvärk!
Kram Eva



Ring Hjärtan - Storlek 19
Är den inte fin? Den här vill jag ha.
Tror jag ska beställa den till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...