15 januari 2014

Inköp

Har nu klickat hem en hel del värktabletter, nässpray, kräkpåsar, magtabletter, plåster, fetvadd med mera.

Ibland är jag extremt lat. 
Det var jag idag. 

Jag satt så skönt i soffan och passade på att handla på apotea.se. Fri frakt dessutom. Å andra sidan behöver jag jag ju åka ner till Ica för att hämta paketet när det är på plats, så helt lat är jag ju inte... ;) och helt fraktfritt blir det ju inte (fast jag kan ju gå ner!)
Förvånande så pass mycket billigare det är att klicka hem det.
Har sparade några goa kronor faktiskt.

Varför jag handlat ovan?

Ja, dels behöver vi det och dels är jag fanatisk när jag ska utomlands. Jag var på en resa en gång där jag knappt hade med mig något i "apoteks-väg" och blev så klart sjuk och sängliggande. Sedan dess har jag en stoooor necessär med "apotek" så att jag inte ska fattas något och inte behöva leta upp en affär.

JAG VET, man kan idag handla nästan allt utomlands och ibland har dom även bättre saker än vi har här i Sverige. MEN, jag vill gärna ha svenska saker till barnen. Mesigt? Ja, kanske :)

Så är det bara.....

Så åker du utomlands med mig så har jag alltid det du behöver :) - att jag sedan behöver en extra väska är en annan sak....

~~~~~~

Idag hade jag ett Cirkelpass med några av mina kollegor - vi körde ett pass på lunchen på jobbet och det var skitroligt! En gång i veckan ska vi köra nu. Högt temp, hög puls och träningsvärk - det är skönt det!

Jag förespråkar verkligen träning på lunchen. Förstå hur skönt det är när man kör hem från jobbet - träningen är redan avklarad :)
~~~~~~

I morgon är en annan dag - nämligen torsdag!
Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...