5 augusti 2013

Två och tre dagar

God morgon!

Två veckor och tre dagars semester har jag nu :)!
Det känns overkligt och fantastiskt skönt. Ibland är det bra att dela upp semestern, ibland inte. Jag var inte supernöjd när jag var inne och jobbade en vecka precis när jag kopplat av. Men, för allt ska fungera så får det bli så ibland.

Denna vecka är det bara jag och Wille som semestrar ihop. Staffan börjar jobba idag och Maja är på ridläger! Tror jag och lilleman ska börja med att åka/cykla ner till badet och öva lite simning. Sedan ringer vi någon av de kompisar som vi vill hälsa på denna veckan och ser vem som har tid och lust med oss en timme eller så.

Låter som en bra dag. 

Maja lämnade vi i lördags med kompisarna på Fenix Park för en ny veckas ridläger. En underbar vecka tror jag och hoppas jag att hon får. Det har börjat bra i alla fall. Lägerponnyn heter Amaranta och är endast 6 år. En D-ponny född och uppväxt på just Fenix Park. Jättefin och absolut något att jobba med, det går inte att bara "åka häst". Jättefin i dressyr, dock lite svårare i hoppning (om jag förstått det rätt).

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och väcka Wille. 
Kram Eva

Maja på Amaranta, på väg mot första hindret.

Hopp!

Söt!

Äntligen har vi köpt nya resväskor. Dessa bör vi väl se på bagagebandet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...