29 juli 2013

"Gäst-jobbar" 1 vecka

Måndag.
Känns konstigt.
Är inne på arbetet och jobbar en vecka.
Händer inte "över-mycket".

Har haft två underbart fina semesterveckor. Har i två omgångar varit i Danmark på vårt smultronställe (se min header!) Karrebaeksminde. Fantastiskt har det varit för vädret har ju verkligen varit på vår sida.

Första veckan var vi där med våra vänner Li & Tomas med barn. Andra veckan var vi där med min kära mamma (så som vi brukar) och då firade vi dessutom hennes 70-års dag :-)!

Här kommer lite foton. Dessa är bara från min telefon - så ber om ursäkt för kvaliteten...

Kram Eva




Gott med glass i värmen!

Vy
Maja & Matilda på BonBon-Land
Wille & Staffan i kön till karusell
Jag och Staffan...

Wops, här kom jag också med!








Min kära mamma

Vi firade mamma med champagne och presenter!

Suddig bild - men dock på alla!

Cool Wille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...