12 februari 2013

Ullared och styrelsen

Maja är överlycklig.. Hon ska följa med kompisar till Ullared och GEKÅS. Det planeras för fullt och så ska dom sova över och ha en riktig myskväll. Jag kan förstå henne. Men, jag är inget stort "fan" av GEKÅS. Eller rättare sagt, jag är inget "fan" av att åka långt i bil. Alltså tycker jag det är skitjobbigt att åka dit. Under mina 42 år så har jag varit där två gånger. Kanske 2 gånger fler än många andra. Men jag har inget sug av att åka dit.

Har du varit där?
Vill du åka dit igen?

Jag hoppas Maja får det riktigt roligt och att det är värt att skippa en ridlektion för det - vilket behövs. Det var inget lätt val för henne. Ångesten kom krypande och hon visste inte hur hon skulle göra. Men jag är glad för att hon valde Ullared. Ridlektioner blir det fler av.

På tal om ridlektion och därmed även hästar så har jag blivit invald i styrelsen på ridklubben där Maja huserar. Kul och bra att göra sin röst hörd.

Jag tänkte inte skriva något om att jag hatar snön....men kan inte låta bli.


Nu får det vara nog!


Tisdag och en lugn kväll väntar. Innebandyträningen är inställd pga match - så vi ska inte fara rundor idag. Om det slutar snöa går jag en runda. Fast, har jag inte kommit upp i mina 8000 steg så måste jag ut oavsett väderlek.>

Kram

Har ni ätit en semla idag? Jag har... en väldigt liten....





3 kommentarer:

  1. har aldrig varit där och inget som lockar mig, men har jag vägarna förbi en dag så kanske man kikar in :)

    Ska äta semla snart :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit en stor semla idag, den var mäktig men jättegod!
    Nej, jag kommer nog aldrig att åka till Ullared...brrr....

    SvaraRadera
  3. Sist vi var där var innan sonen föddes och jag önskar jag kunde åka snart igen! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...