9 oktober 2012

Soffmorgon

Wille i fåtöljen, jag och Maja i sofforna. Lite hostigt på Maja, snuvigt hos Wille och lite skallebank hos mig. Men vi är redo för vad denna tisdag har att komma med :).

Som det verkar nu är det skola och arbete i princip hela dagen, mamma-Willemys ikväll när Maja och Staffan är på innebandyn.

Glöm inte säsongstart för Äntligen Hemma :)! Glöm inte heller Cougar Town. Vi behöver skratta så här på en tisdagskväll!

Trevlig tisdag!
Kram Eva
Ps. Fotot är från vår mycket trevliga och mysiga men framför allt goda Ost- & Vinkväll i lördags! Ds


2 kommentarer:

  1. så gott med ostar!

    hoppas ni får en härlig tisdagskväll!

    SvaraRadera
  2. Missade både Äntligen hemma och Cougar town...men det gör inget! Såg däremot Hollywoodfruar...
    Inte illa dukat!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...