26 oktober 2012

Lampa och tandläkare

Att vara tandläkare kan inte vara det roligaste. Det är ju ingen som är glad när dom kommer till tandläkaren. Eller? Själv har jag idag spenderat en timme i tandläkarstolen och är just för tillfället helt bedövad i underkäken. Skitjobbigt! Jag hade ett hål... Har inte haft hål sedan 14-års åldern. Usch och fy. Så först laga tand sedan ta bort tandsten och rensa fickor. Låter härligt eller hur? Men nu är det gjort och det dröjer ett år till nästa gång...

Fick ett mail från IKEA Family. Jag blev så glad - för nu vet jag vilka nya lampor över matbordet jag vill ha. Att IKEA visste det ;).

Annars är det fredag och hur skönt är inte det? Ikväll ska vi rensa hela (1m2) vårt stora tvättrum och ta ut alla maskiner mm. I morgon kommer nämligen Alex och installerar den nya varmvattenberedaren. Så vi ska ikväll hinna städa, måla väggar mm. Kan ju behövas med tanke på att det inte gjorts sedan 1974... Eh.....

Gissar att det blir ett besök på varuhuset ovan i helgen för att inhandla diverse attiraljer till tvättrummet. Inte mig emot. Det är om vi håller oss friska vill säga... Det går kräksjuka på skolan och en kollega till mig ligger däckad. Till alla er sjuka; Krya på er!

Grattis till Evelina i himlen. Hoppas alla änglar kramar dig extra hårt idag på din 16-års dag


Trevlig helg!
Kram Eva




Den gröna vill jag ha :). Vill ha vill ha vill ha.
Jag har en hel del gröna saker, så den hade passat himla bra.


 

3 kommentarer:

  1. Jag var också hos tandläkaren igår och en lagning hade gett sig och måste fixas. Skit också jag som hatar att gå till tandläkaren. Skönt att du har ditt gjort!!!

    SvaraRadera
  2. Hm, måste nog köpa mer fluorskölj och börja rensa lite bättre! Det blir en innehållsrik helg, lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera
  3. Tandläkarbesök är inte roliga..
    Hoppas ni får fixat idag, så ni får fint i tvättrummet..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...