15 mars 2012

När dagarna bara flyter

När man är som mest inne i vardagen och vardagslunken och alla dom vanliga sakerna görs varje dag utan att man tänker, så behöver man ibland stanna till och bryta mönstret och göra något helt annat. Bara för att "stanna upp" och njuta av livet.

Jag har kanske inte gjort något väldigt mycket annorlunda idag, men jag har lagt pussel med min lille påg ikväll och så har jag suttit i några minuter och insupt mina nära och kära som jag har här hemma och mamma som jag ringde. Man behöver stanna upp. Gör det du också och se dig omkring - visst har du det bra trots allt?!

Ibland är turen på ens sida. Idag var den på min sida faktiskt. Jag var och tittade på en ny handväska igår för jag har jagat "min" väska hur länge som helst nu utan att hitta den. Jag har bara haft bilden i mitt huvud - igår fanns den! Men så blev jag snål.. eller ekonomisk.. och handlade den inte. Dock kunde jag inte sluta tänka på denna väska.. Idag var det helt plötsligt "klubbdag" och allt var med 25% rabatt :) - Yes!

Så jag har idag införskaffat mig en ny väska :).
Jag är mycket nöjd!

I morgon är det "invägning"... undrar om det hänt något. Nu ska jag först se till att jag får en god natts sömn :)

Njut av det du har!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Du har så rätt så rätt!
    det gäller verkligen att fånga dagen!!!
    kram!
    PS. Kommer det en bild på väskan ? DS.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...