11 januari 2012

Ridning - uppstart!

Denna här serveringsvagnen verkar vara i lagom storlek för att passa vårt kök!
Bild från ikea.se


Igår startade innebandyn igen och idag startar ridningen :)!

Tycker det ska bli härligt att dofta på hästarna och klappa deras varma mule :) - fast det är kallt idag. Inte -30kallt, men tillräckligt för att jag måste "asa" på mig vinterbyxor och jacka. Det enda som är lite tråkigt med onsdagarna och ridningen är att jag måste stressa som en besatt för att hinna med. Slutar jobba 17 - jag ska vara i stallet 18 - däremellan ska jag hinna köra hem, byta om och käka middag. Kanske jag skulle göra något nytt denna termin och hoppa över middagen och äta en i lugn och ro när jag kommer hem istället?

Men hur klarar sig min mage då? Hur blir mitt humör då? Tja, ingen aning - men man kan ju prova :)

Det blev ingen träning igår. Däremot blev det en "ost- och vinkväll" helt bara så där.. Vid niotiden blev jag sugen. Så jag dukade upp med lite goda ostar och gott vin. Förgyller en tisdag måste jag säga!

Jag startar inte upp träningen igen förrän jag kommit hem från semestern. På semestern har jag dock tänkt promenera och vara med på vattengympa mm. Det är ju skönt när man är på varmare breddgrader!

Ikväll blir det därför på med mysdressen och krypa upp i soffan.

Ha en myskväll du också!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. På semestern måste man få unna sig, jag börjar också efter att jag kommit hem :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...