11 november 2011

Bevikna eller icke besvikna



Sååå, äntligen fredag gott folk!
Ikväll är det minsann bara jag och Wille som är hemma :). Maken ska med jobbet till Köpenhamn, Nyhavn närmare bestämt (jag är avundsjuk...) Maja ska på Halloweenfest och Simon sticker till stan.
I ikväll efter att vi skjutsat maken till tåget och Maja till festen, sticker jag och lilleman till McDonalds och käkar. Själv är jag inte så förtjust i att äta där, men det är ju Willes favoritställe. Om vi nu ska ha fredagsmys, så får det nog bli så som gossen vill :)

När vi sedan kommer hem så "smyger" vi upp på ovanvåningen, slänger oss i sofforna med filtar och kuddar och tittar på Idol. Kanske det även finns en liten godisskål...

Det ska bli skönt att inte behöva tänka så mycket ikväll (ja, förutom i Wordfeud då) för min hjärna går på högvarv just nu. Det är så himla många beslut som måste tas och jag är rädd för att jag inte kommer kunna vara alla till lags.. Det är superjobbigt och jättetråkigt att behöva göra några människor besvikna och några människor glada. Synd man inte kan dela på sig. Usch, vad jag drar mig för detta....

Men först och främst ska jag jobba färdigt och därefter kör jag direkt till min kära mormor och hälsar på och dricker en kopp kaffe!

Ha en skön fredag, för det ska jag ha!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Låter som en riktig mysfredag även om du har något som gnager och tar upp dina tankar...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...