30 december 2010

Ubong

Detta är spelet vi spelade igår. Jag som inte är "speloman" tyckte detta var himla trevligt och roligt. Dessutom vann jag två gånger...hehe... kanske därför det var roligt?

Ubongo, väl värt att handla!

Vi bor inte långt ifrån Uffe och Lena och brukar ta oss dit antingen med cykel eller så går vi. Men igår var det så där vansinnigt kallt igen, så jag körde.... Kändes fånigt när vi kom dit, men jisses så skönt när vi skulle hem. -17 grader är jobbigt att promenera i under 20 minuter. Skönt att komma hem snabbt och kunna krypa upp i soffan och värma sig.
Idag är det torsdag och vår förhoppning är att Tessan, Roger, Emil & Linus kommer idag. Dom kommer om alla är friska och krya. Ska ringa dom strax och få besked. Innan dom kommer ska vi städa av lite. Inte mycket dock, för när vi har haft nyårsfesten för våra närmaste vänner så kommer vi att behöva städa igen... dumt att ta ut sig innan nyår.
Om en stund ska vi köra och hämta hem Maja, hon sov så klart över hos Julia (U & L´s ena dotter och även Majas klasskompis)

Ha en bra torsdag!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Vill gärna önska dig och hela din familj ett gott slut på 2010 och det bästa 2011.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, behöver lite nya spel... är ju bara så kul att spela :)
    Men man tröttnar fort på om det är samma hela tiden :P
    Önskar dig ett gott slut på 2010!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. Förr köpte vi alltid nya spel till nyår...men inte numera!
    Got nytt år till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vill Önska dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ~*~*~ Önskar Er Ett Gott Nytt År! ~*~*~
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝
    ❤♫❤♫❤.•*¨`*•..¸♥☼♥ ¸.•*¨`*•.♫❤♫❤♫❤
    Kram Anna

    PS: kul med spel, har aldrig sett de :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...