24 november 2010

Frissa

Wille är frisör och fixar min frissa just nu ;). Det blir himla vackert!

Maja är ute och åker pulka för fullt i snön i för små vinterbyxor... Bad henne för 1 månad sedan att prova dom så att vi skulle hinna handla ett par nya om dessa var för små... "jaaaa mamma jag skaaaaaa" sa hon och sedan har dom legat där och tittat på henne. Hennes blick sa att dom var för små, men att hon inte klagar... Får se om jag hittar ett par i lagom pris nu...

Maja vill att Staffan ska följa med på ridningen ikväll... Staffan vill måla taket..... Undrar hur denna match går?

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...