30 augusti 2010

Trött..

Trots att jag somnade i lagom tid igår (otroligt nog), så känner jag mig som en zoombie.. Jag kan inte påstå att jag har kommit in i det vanliga "jobb-trallet" än. Jag anser faktiskt att jag borde få återgå till semestern....... Det var betydligt mycket skönare. Det är lite jobbigt att lämna Wille på dagis på morgonen och känna att "har jag träffat honom i helgen egentligen". Suck..

Men så känner säkert alla föräldrar. Som tur är var han inte ledsen i morse när jag lämnade honom, för hade han varit det så hade jag kört hem igen och lekt med honom hela dagen. Ja, säger jag nu - men det hade jag troligtvis inte gjort ändå - så lojal som jag är mot min arbetsgivare.

Ikväll har jag inget planerat och så ska det förbli. Jag ska hem och äta en god middag (från Linas matkasse - som fungerar jättebra och inte är dyrt) och sedan ska jag mysa med mina barn.

Jag längtar....
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...