11 mars 2010

Annelie!

Jag vill be att få tacka vår räddande ängel idag, nämligen Annelie! Utan henne hade Maja inte kunnat rida idag och det hade gjort henne jätteledsen.

Ett jättestort tack snälla Annelie för hjälpen som extramamma!

Så klart ett lika stort tack till mamam som kom ut och passade barnen under tiden!!

Kram Eva
ps. Vi är superdåliga vi svenskar på att be om hjälp. Jag är nog sämst, det är säkert därför jag är lite stolt över mig själv som vågade fråga.

ps2. Nä, vi vann inte ikväll, men på något sätt känner jag mig nöjd. Jag var lugn och sansad och pratade vääldigt mycket. Återkommer om detta. ds

1 kommentar:

  1. Stort tack för utmärkelsen, sådant värmer och gör mig glad! : )

    Svar: Min man är inte så sugen på att resa, och dessutom har han svårt att ta semester under våren.. : ( Jag vill väldigt gärna komma iväg, behöver ta det lugnt och slippa tänka på allt om så bara för en vecka.. Får se hur det blir... Tycker det är tråkigt att resa i maj då det är som vackrast i Sverige då... : )

    Kram och ha en bra loppishelg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...